Magistrala 6 va avea o lungime totală de 14,2 kilometri și 12 stații: Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroportul Internaţional Henri Coandă.
Lucrările au fost deja demarate. „Vorbim de două tronsoane: unul de la Piaţa 1 Mai până la Mall Băneasa şi al doilea tronson de la Mall Băneasa la aeroport. S-a început bine pe prima secţiune. Sunt şase spaţii pe prima secţiune, şase pe a doua”, a precizat ministrul transporturilor.
Cu cât au avansat lucrările la primul tronson
Sorin Grindeanu a anunțat, totodată, că, la primul tronson, lucrările au avansat, deja, la 15-16 la sută. „În urmă cu câteva săptămâni au început lucrările. Sunt monitorizaţi foarte bine (constructorii – n.r.), finanţare există”, a adăugat ministrul transporturilor.
Referitor la tronsonul doi, Sorin Grindeanu a precizat că a fost emisă autorizația de construire necesară, motiv pentru care lucrările vor fi demarate în săptămânile care urmează.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

valeriughimpu1969 • 10.09.2024, 12:03
De acord. faceti magistrala M6 pe traseul 1 Mai - Baneasa - Otopeni pentru a servi locuitorii din zona. Dar ar fi bine sa existe SI ramificatie din Centrul Bucurestiului din Mag.2 de metrou in felul urmator: M2A-Magistr 2 de metrou deja cunoscuta M2B - Magistr 2 de metrou de la Tudor Arghezi pana la Piata Victoriei-De acolo se desprinde de M2A si continua sub Sos. Kiseleff de-a lungul traseului ei trecand pe la Arcul de Triumf (statie de metrou) - Muzeul satului (statie de metrou) - Piata presei Libere (Montreal) statie de metrou comuna cu M6 la care se lucreaza si apoi traseu comun cu M6 via Baneasa pana la Aeroportul International Henri Coanda. Spun acest lucru deoarece in zona centrala sunt principalele obiective: principalele hoteluri, institutii, obiective turistice, facultati (Universitatea Bucuresti, ASE, etc.). In plus zona Berceni, zona Piata Unirii vor fi si ele conectate la un drum rapid (metrou) pentru a se putea ajunge foarte repede la Aeroportul Henri Coanda
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_a25ef83be6cf74a4c636b5a407f5e198.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_d06bd5e6affed972a4e04d96acea21e2.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_f360494af9994e5ea0a806a4fcef655e.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_9402694063ce1ee75a0fe10d9c9b21ae.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_73656678ca05fe35479a17b9b97d7e7d.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_abb79e55a53807b7234568fd0c991b14.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_bfa354a03983969e2e65b34cf76ceb64.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_b9271f793a7eb01eee820644a49abd8e.jpg)