Activitatea Cora România include 10 hipermarketuri şi 8 magazine de proximitate Cora Urban şi peste 2.000 de angajaţi.
„Prezența unor competitori importanți pe această piață generează o presiune concurențială semnificativă pentru a nu crește prețurile pentru consumatori, Carrefour fiind concurat de grupul Schwarz (Kaufland&Lidl), Auchan, Profi, Penny și Mega Image”, se arată în explicațiile Consiliului Concurenței.
Autoritatea de concurență a precizat că nu a primit observații din partea mediului de afaceri cu privire la limitarea sau închiderea pieței în urma acestei tranzacții.
„În urma analizelor, Consiliul Concurenței a constatat că această tranzacție nu ridică obstacole semnificative în calea concurenței efective pe piața romȃnească sau pe o parte a acesteia și că nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurențial normal”, se mai arată în document.
În perioada următoare, cele 18 hipermarketuri şi magazine de proximitate Cora vor intra într-un proces treptat de rebranding, care va fi terminat de Carrefour la sfârşitul anului viitor.