Pe data de 4 iunie 1937, în urmă cu 75 de ani, el a introdus în lanţul său de magazine Humty Dumpty din Oklahoma City un dispozitiv format dintr-un cadru metalic şi două cosuri de sârmă care să îi ajute pe oameni să transporte mai uşor o cantitate mai mare prin magazin.

Goldman s-a gândit mult la invenţia sa, iar într-una din nopţi a pus un coş de cumpărături pe un scaun pliabil şi roţi la picioarele scaunului. Împreună cu un angajat de-al său a început să construiască scheletul metalic care urma să susţină cumpărăturile. Invenţia lor a primit brevetul cu numărul 2.196.914 în 9 aprilie 1940 şi a fost promovată ca parte a unui plan de a merge la magazin fără coşul de cumpărături. Totuşi, căruciorul nu a avut succes imediat. Bărbaţii au refuzat iniţial să îl folosească pentru că era prea efeminat, iar femeile îl comparau cu un căruţ de copii, ceea ce le ofensa. Goldman a fost nevoit să angajeze câteva modele pentru a se plimba cu caruciorul prin magazin şi pentru a le arăta clienţilor la ce se foloseşte.
În cele din urmă, oamenii i-au înţeles utilitatea, iar Sylvan Goldman a devenit multimilionar. El a continuat să aducă modificări designului original, iar dimensiunea coşului a crescut după ce magazinele au realizat că oamenii cumpără mai mult dacă acesta e mai mare.

 
 

Urmărește-ne pe Google News