Vanzarea castelului Bran a fost, ieri,  motiv de gluma pentru cotidianul american The Washington Times. Legandu-se de pretul imens, 77 de milioane de dolari, precum si de faima de ‘cuib al lui Dracula, ziarul a publicat un anunt mai lung, in care motiveaza, la misto, de ce ar fi o achizitie buna un astfel de castel.

Publicatia isi incepe articolul astfel: ‘De vanzare: casa mare cu priveliste spre munti, ideala pentru o familie numeroasa, cu animale de companie. Ideala pentru cabinet de avocatura sau birou la domiciliu. Dineuri oficiale, semineu. Instalatii sanitare in stare precara; ar putea fi nevoie de un exterminator. 77 de milioane de dolari (va rugam contactati-l pe Igor in cabana de langa lac inainte de apus).  In continuare, ziarul sugereaza unor companii celebre, precum Disney sau Starbucks, sa cumpere Branul, motivand achizitia astfel: ‘Castelul lui Dracula ar putea fi cumparat de Disney. Imaginati-va. Compania va folosi marca „Disney?Ts Dracula Adventure”. Si Starbucks, o celebra retea de cafenele, raspandita in toata lumea, ar putea  beneficia de proprietate. Asa ar aparea pe piata „Dracu-Mocca Chocolatte”. Si „Bat Muffins” (briosele liliac). Poate Michael Jackson ar fi interesat; ah da, ar trebui mai intai sa vanda Neverland.

 

 
 

Urmărește-ne pe Google News