Cât de importantă este intuiția astăzi și modurile neașteptate în care este folosită:

  1. În navigarea pe internet

Pentru că am deschis discuția cu „user experience”, ar trebui început tot cu ea și aici. Un UX bun poate transforma orice site, fie că vorbim despre unul de divertisment, de știri sau un magazin online într-o platformă intuitivă pentru orice utilizator. Acest lucru se realizează prin calitatea fonturilor și dimensiunea lor, prin gradul de încărcare al paginii ca volum de informație, prin viteza de răspuns a site-ului, dar și prin culori și o paginare care îi permit utilizatorului să nu se piardă niciodată în site și în niciun moment să nu devină confuz.

  1. Intuiția în designul tehnologic

Inovațiile sunt la tot pasul în 2018. Avem parte de tehnologii noi, unele revoluționare, altele care simplifică procese și obiceiuri vechi. Odată cu noile tehnologii, gadgeturi și dispozitive inteligente, intuiția în designul tehnologic a devenit tot mai importantă. Aceasta a fost, spre exemplu, și gândirea din spatele dispozitivelor IQOS, dispozitivele electronice care folosesc tehnologia încălzirii tutunului. Prin LED-uri speciale, acest dispozitiv devine ușor de utilizat, putem spune chiar intuitiv, ajutând utilizatorul să se adapteze mult mai repede la acest mod de a fuma.

  1. În retail

De câte ori nu ai intrat într-un magazin de alimente sau de haine și ai știut din prima clipă în ce direcție trebuie să mergi ca să găsești exact ceea ce cauți? Tocmai această formă de intuiție stă la baza modelului de succes pe care unele magazine reușesc să-l aplice. Printr-o semnalizare corectă și vizibilă a raioanelor, o așezare inteligentă a produselor, dar și prin lumină, culori, miros și alte elemente ambientale, experiența personală a consumatorului este condusă tocmai de intuiție.

La fel cum o scrisoare va căpăta mult mai multă emoție, personalitate și va exprima un ton mult mai cald în clipa în care este scrisă de mână, spre deosebire de redactarea ei la un computer, la fel și experiența de consum și intuiția au devenit două elemente cheie pentru transformarea unui produs, obiect sau business banal într-unul în care consumatorul se poate identifica și regăsi rapid. În acest fel, idei simple, precum numele tău scris pe cana de cafea proaspăt cumpărată, posibilitatea de a comanda și achita mâncarea într-un restaurant folosind un telefon mobil, încă dinainte de a ajunge acolo sau abilitatea de a urmări de unde vine taxiul și în cât timp va ajunge, toate acestea au reușit să simplifice relația cu un client sau consumator și să crească fidelitatea printre ei.

Sursă foto: Shutterstock / Copyright: AboutLife

 
 

Urmărește-ne pe Google News