Modelul înglobează tehnologiile revoluţionare SKYACTIV şi este primul automobil al constructorului care prezintă liniile de design ale noului limbaj Kodo, care se traduce prin “sufletul mişcării”. CX-5 va putea fi comandat în 4 niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction şi Revolution. Încă de la primul nivel, pachetul de dotări include sistemul i-STOP care opreşte şi reporneşte automat motorul pentru a reduce consumul, buton pentru pornirea motorului şi un set complet de sisteme de siguranţă pasivă şi activă ce include airbag-uri frontale, laterale şi cortină, controlul tracţiunii şi al stabilităţii, sistem de asistenţă la plecarea din pantă, precum şi senzori de monitorizare a presiunii pneurilor.
Costul SUV-ului echipat cu tracţiune integrală şi motorizarea diesel CD150 în varianta Challenge este de 28.590 de euro (TVA inclus), în timp ce modelul echipat cu motorul pe benzină de 165CP şi cu tracţiune faţă şi cutie automată în aceeaşi variantă de dotări este de 26.590 de euro (TVA inclus). Varianta de top, Revolution, echipată cu motorizarea diesel CD175, tracţiune integrală şi transmisie automată, va avea un cost de 34.590 de euro (TVA inclus). Propulsorul diesel stabileşte la rândul său un record print-o rată de compresie identică, dar de data aceasta cea mai mică din lume. Acesta va fi disponibil în două derivate de putere bi-turbo, de 150 CP şi 175 CP, în condiţiile unui consum mediu combinat de 4,5l/100 km* şi al unui nivel al emisiilor de doar 119 gr/km*, cel mai scăzut din clasă.