„Am primit cu entuziasm vestea cea mare. Conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute stațiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot contribui într-un mod creativ la construirea unei povești de succes în turismul românesc”, a declarat câștigătorul, târgmureșeanul Andrei Pașa, un graphic designer cu experiență de 20 de ani.
Juriul a ales varianta câștigătoare după 3 criterii:
- 1 Exprimarea brandului (40 %) – relevanţă pentru valorile și personalitatea brandului;
2. Impact (40 %) – propunerea grafică să aibă un caracter distinctiv și memorabil, care să reflecte personalitatea destinației. Sloganul să fie concis, memorabil, atractiv;
3. Portabilitate – funcţionalitate, propunerea să fie vizibilă, lizibilă și uşor recognoscibilă în toate modalitățile de utilizare. Cât de ușor se poate declina pe diverse materiale, cât este de rezistent în timp („timeless”), cat de ușor este de tradus in diferite limbi (sloganul).
Toate logo-urile din finale, remunerate cu câte 12.000 de lei
Potrivit regulamentului, cele trei propuneri finaliste vor fi remunerate, în total, cu 36.000 lei de Asociația „Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța”.
Propunerea câștigătoare este plătită suplimentar cu 14.000 lei pentru realizarea manualului de brand.
Anul trecut a fost scandal: logo-ul fusese copiat!
Anul trecut, desemnarea unui logo pentru stațiunea de pe litoral a declanșat un imens scandal. Autoritățile locale a anunțat că nu îl vor mai folosi, după ce au apărut suspiciuni că simbolul ales putea fi descărcat de pe site-uri de profil de imagini stocate.
Logo-ul ar fi costat doar 800 de euro, iar restul banilor din contractul de 16.000 euro ar fi fost alocați de firma contractată pentru alte servicii.
Potrivit dobrogealive.ro, firma vizată, din Cluj Napoca, a recunoscut că a descărcat imaginea de pe o platformă online.