Meciul a fost urmărit de peste 4 milioane de români în fiecare minut. Minutele de vârf s-au apropiat de 5 milioane. Cifra nu include spaţiile publice, terasele sau pieţele în care românii au văzut meciul.
Pe publicul comercial a fost un record istoric: 76% cotă de piaţă pe publicul comercial. Adică trei sferturi din publicul comercial era pe Pro TV. Până acum recordul era meciul Franţa – România (71%, la Euro 2016).
Numai în pauza meciului au fost peste 30 de reclame, dar au mai fost calupuri şi înainte şi după meci. Și-au făcut reclamă case de pariuri, dar și firme care sunt clienți ai FRF.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, preţurile reclamelor de la Euro sunt diferite faţă de o perioadă obişnuită şi pot fi şi de câteva ori mai mari decât în mod normal.
Calculele arată că pentru fiecare reclamă s-a plătit în medie, graţie audienţei mari a meciului, între 17.000 şi 20.000 euro.
Estimările ridică încasările din publicitate ale Pro TV la o sumă totală între 750.000 de euro şi 950.000 de euro pentru meciul Slovacia – România.
Este însă posibil ca suma să sară de un milion de euro, în funcţie de pachetele cumpărate de clienţi, a mai notat Pagina de Media.
Stația din Pache Protopopescu a mai transmis Euro 2016, Euro 2020 și are drepturile și pentru difuzarea Euro 2028.
Foto: Profimedia