Clinica Toldimed Dental Center caută o Secretară pentru clinica dentară. Dacă iți place să comunici eficient și profesional, ești plină de energie, organizată și empatică, ai capacitate de organizare și rigurozitate atunci ești asteptată in echipă! Te vei ocupa de: managementul administrativ al pacienților, gestionarea relației dintre pacienți și personalul centrului medical, vei derula activități conexe necesare bunei funcționări a activității centrului medical. Află mai multe detalii aici.

Agexim Spedition angajează Secretară. Pentru a te califica trebuie sa fii o persoană organizată, responsabilă, să ai cunostințe avansate de limba engleză și franceză și de utilizare a programelor Office. Vei fi responsabilă de scanarea și arhivarea documentelor, vei răspunde la e-mail-uri și telefoane, înregistrarea corespondenței în registrele de intrare-ieșire, gestionarea documentelor primite prin fax și transmiterea acestora. Iți poți înscrie CV-ul aici.

EPIC Business Human Strategy recrutează Secretară pentru un cabinet de avocatură. Este nevoie să ai studii superioare, să ai cunoștințe de operare în Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet, să ai experiență în activități de secretariat, să ai capacitatea de a lucra atat individual cât și în echipă. Vei fi responsabilă de preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice, înregistrarea tuturor documentelor intrate/ ieșite în/ din firmă și asigurarea fluxului intern al acestora. Click aici pentru detalii.

Biroul de traduceri Bpt Europe iși măreste echipa cu o Secretară! Trebuie să ai experienta relevantă în traduceri, să fii o persoană veselă, comunicativă, bună cunoscătoare a gramaticii limbii romane. Vei prelua comenzi și vei consilia clienții la birou, pe e-mail și telefonic, vei menține și actualiza permanent evidența comenzilor, evidența facturilor, calcul cost traducători, verificare facturi traducători, baza de date traducători, raport zilnic casa de marcat (încasări). Aplică pe eJobs.ro

Comagrimpex B&B angajează Secretară recepție. Pentru a aplica este necesar să ai cunoștințe de operare PC, abilităti bune de comunicare și relaționare, să fii o persoană organizată, dinamică, deschisă, capabilă să îndeplinești responsabilitățile la timp. Printre sarcinile tale se regăsesc următoarele: preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice, asigurarea protocolului pentru întâlnirile din înteriorul organizației, transmiterea și recepționarea de faxuri și email-uri. Aplică aici.

Urmărește-ne pe Google News