eMAG angajează junior content specialist – home&deco. Pentru a aplica trebuie să ai cunoștințe foarte bune de limba română, abilități de creare conținut de calitate, folosirea de hyperlink-uri și elemente de navigare în descrierea produselor, cunoștințe de bază în utilizarea programului Photoshop, suita Office și HTML, abilități de organizare și multitasking. Vei fi responsabil de colectarea și redactarea descrierilor și a specificațiilor pentru produsele prezentate pe site-ul eMAG, verificarea informațiilor și a imaginilor pentru produsele prezente pe site-ul eMAG și corectarea lor. Înscrie-ți CV-ul aici.
Carrefour România iși marește echipa cu 5 posturi de colector comenzi online. Trebuie să fii o persoană rapidă în colectarea produselor și atentă la detalii. Te vei ocupa de strângerea de pe suprafața de vânzare și de ambalarea produselor comandate. Compania oferă tichete de masă, primă de vacanță, asigurare medicală privată. Mai multe detalii aici.
Magazinele Sport Vision angajează e-commerce account manager. Pentru a te califica este necesar să ai experiență în e-commerce, marketing online minim 2 ani, de preferat într-o companie cu specific online/e-commerce, stăpânești excelent limba română și să ai un vocabular dezvoltat, inclusiv cel legat de termenii online, cunoștinte de bază google analytics, adwords, search console și alte tool-uri personalizate de raportare a traficului și a ratelor de conversie. Printre responsabilități se regasesc: efectuarea rapoartelor, update zilnic al situației conturilor, comenzilor, relaționarea cu depozitul și magazinele pentru a te asigura că au fost livrate coletele în condițiile companiei. Aplică aici.
Otter caută coleg nou pentru postul de asistent relații clienți. Candidatul ideal are excelente abilități de comunicare și relaționare, atitudine orientată către client, abilități de vânzare și negociere. Te vei ocupa de preluarea comenzilor telefonice și introducerea acestora în platforma de vânzare online, analizarea cerințelor clienților și acordarea de asistență telefonică și/ sau pe email în ceea ce privește alegerea produselor (masură,caracteristici, disponibilitate pe stoc, livrare și plată, etc), oferirea informațiilor cu privire la produsele complementare celor alese de client și valorificarea oportunităților de vânzare suplimentară. Aplică pe eJobs.ro.
Kaufland România angajează responsabil comunicare online. Pentru a aplica trebuie să ai studii superioare finalizate sau în curs de finalizare (științele comunicării, marketing, jurnalism sau o pregătire echivalentă), experienţă în comunicarea scrisă şi redactarea de texte sau deschidere pentru a învăța, afinități tehnice și cunoştinţe avansate de operare PC (MS Office, Internet Explorer, FireFox, etc.). Vei redacta articole informative despre companie și despre evenimente de interes pentru angajați, în concordanţă cu rigorile canalului de comunicare (intranet). De asemenea, vei fi în stransă colaborare cu toate departamentele pentru a descoperi teme de interes pentru colegi, dar mai ales cu departamentul de grafică pentru a pregăti materialele ce urmează să fie publicate. Aplică aici.