Point Public Affairs caută o Secretară, cu peste 3 ani de experiență. Este nevoie să știi engleza la nivel avansat, să ai permis auto categoria B, să lucrezi cu ușurință în MS Office și să navighezi fără probleme pe Internet. Printre responsabilitățile tale se numără: evidența corespondenței, îndosarierea documentelor, asistență pe proiecte, traduceri, efectuarea deconturilor și a activităților cu caracter administrativ. Mai multe detalii găsești aici.
Finexpert Consulting angajează un Office Assistant, pe program part-time. Este nevoie să ai cunoștințe foarte bune de limba engleză, să ai abilități dezvoltate de comunicare și organizare, să lucrezi cu ușurință pe calculator, să ai inițiativă și să te pricepi să prioritizezi. Vei organiza toate activitățile administrative, vei pregăti și organiza diferite întâlniri, te vei ocupa de corespondența companiei și vei fi responsabil de documentele oficiale care intră și ies din organizație. Vei primi traininguri de specialitate, vei avea parte de un program flexibil, vei avea abonament medical privat, transportul decontat și fructe la birou. Aplică pe eJobs.
Cabinetul de Avocatură Cristina Michaelides își mărește echipa cu o Secretară. Pentru a te califica, este nevoie să știi să lucrezi în Microsoft Office, să știi engleza la nivel avansat, să ai abilități dezvoltate de comunicare scrisă și vorbită, să te exprimi clar și coerent atât în scris, cât și în vorbit, să fii o persoană organizată și cu o memorie bună. Vei sorta, înregistra și trimite corespondența, vei prelua și direcționa apelurile, te vei ocupa de materialele juridice necesare în cabinet și vei executa alte dispoziții date de avocat. Salariul de început este de 800 de lei pe lună, pentru un program part-time (5 ore pe zi). Detalii în plus găsești aici.
Veo Worldwide Services este în căutarea unui Asistent Administrativ Comercial, pentru a lucra în Iași. Este nevoie să ai cunoștințe foarte bune de franceză (nivel B2 cel puțin), abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare. Te vei alătura echipei din departamentul comercial, oferind suport unui lanț de magazine din Franța. Vei asigura înregistrarea și verificarea informațiilor puse la dispoziție de către client, vei prelua e-mailurile și telefoanele de la șefii de magazine, te vei asigura de efectuarea lucrărilor cerute de clienți și vei gestiona intervențiile din magazine pentru diferite prestații. Vei avea parte de un pachet salarial motivant și vei beneficia de traininguri de specialitate. Înscrie-ți CV-ul pe eJobs.
Justins Design angajează un Asistent Manager, care știe engleză la nivel avansat. Printre criteriile de selecție se numără: cunoștințe avansate de Microsoft Office, o atitudine pozitivă și sociabilă și cunoștințe de bază în contabilitatea primară. Vei avea responsabilități în problemele administrative și office, vei menține legăturile cu clienții și furnizorii și vei întocmi documente. Compania îți asigură un salariu motivant, cu posibilități de creștere, decontarea transportului și un mediu de lucru tânăr și dinamic. Click aici pentru a aplica.