Aceasta a continuat: „Dacă întârziam plata creditului câteva zile, mă sunau şi cereau cu soţul meu. În zadar le-am explicat că e decedat. Au continuat să îmi trimită mesaje în care spuneau: ‘Domnule DECEDAT P. V vă somăm să vă plătiţi rata… sau scrisori de anul nou în care notau ‘Domnule P. V. Ne bucură că suntem împreună în nou an…„.

Buzoianca a mai spus: „Am mers din nou la sucursala din oraş cu certificatul de deces unde i-am rugat să nu mă mai chinuie zi de zi cu astfel de scrisori şi mesaje. Degeaba! Chiar şi când merg să plătesc creditul îmi încasează pe numele soţului meu, deşi el nu mai este de trei ani de zile. Nişte incompetenţi”.

Femeia care mai are de plătit doi ani a încheiat: „Am de gând să îi acţionez în instanţă şi să cer daune morale. Eu continui să plătesc creditul şi ei îşi bat joc. Sper să se termine acest coşmar!”.

 
 

Urmărește-ne pe Google News