Cu transmisiuni în direct toată ziua, România TV a fost urmărită la nivelul întregii ţări, în fiecare minut, de 390.000 de telespectatori. A fost cel mai urmărit post şi a luat faţa, la limită, celor de Pro TV.
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Romania TV | 392.000 | 2,2 | 13,8 |
2 | Pro TV | 391.000 | 2,2 | 13,8 |
3 | Antena 1 | 308.000 | 1,7 | 10,9 |
Ratingul se calculează având ca baza de referință de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, iar share-ul reprezintă procentul de telespectatori care au ales un post anume din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv,
Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani.
Publicul mai tânăr s-a dus spre Pro TV şi spre Antena 1, o observat site-ul de media.
TOTAL | 4-20 ani | 21-54 ani | 55-69 ani | Peste 70 de ani | |
---|---|---|---|---|---|
Romania TV | 392.000 | 16.000 | 91.000 | 132.000 | 151.000 |
Pro TV | 391.000 | 36.000 | 196.000 | 99.000 | 60.000 |
Antena 1 | 308.000 | 30.000 | 142.000 | 80.000 | 57.000 |
România TV a avut primul loc la nivel naţional şi la oraşe, după media pe toată ziua.
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Romania TV | 211.000 | 2,2 | 14,0 |
2 | Pro TV | 170.000 | 1,8 | 11,3 |
3 | Antena 1 | 145.000 | 1,5 | 9,7 |
În Prime-Time, intervalul de maximă audienţă a fost al Pro TV (peste 800.000 de români pe post), urmat, la nivel naţional, de Antena 1 (700.000), şi abia apoi de România TV (670.000).
Pe publicul comercial, România TV a fost seara pe locul patru, cu 70.000 de telespectatori, mult sub Pro TV (cu aproape 200.000 pe acest target, cu filme de acţiune – Furios şi Iute şi Ape ucigaşe). Pe Antena 1 a fost emisiunea de divertisment Splash – Vedete la apă.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro