Garanţia producătorului. Garanţia oferită de către producător este cea specificată în documentele de calitate ale sistemului de termoizolaţie. Producătorul trebuie să pună la dispoziţia beneficiarului (asociaţia de proprietari) toate documentele de calitate, cartea tehnică a sistemului de termoizolaţie şi garanţia sistemului.
Intervenţii asupra faţadei. Fiecare membru al asociaţiei de proprietari trebuie să înţeleagă un lucru: după termoizolarea blocului, nu mai poate face, “de capul lui”, intervenţii asupra faţadei- contractul prevede că lucrarea va fi exploatată conform specificaţiilor producătorului. Prin urmare, orice intervenţie asupra faţadei, cum ar fi montarea aparatelor de aer condiţionat, a obloanelor, suporţilor, schimbarea tâmplăriei trebuie să se facă sub îndrumarea proiectantului şi numai cu ajutorul unor firme specializate. De asemenea, va fi consultat şi producătorul sistemului de termoizolare.
Cine plăteşte eventualele reparaţii
– Daunele apărute în timpul exploatării vor fi semnalate imediat de către asociaţia de proprietari producătorului sistemului de termoizolaţie.
– Beneficiarul (asociaţia de proprietari) împreună cu producătorul vor stabili cauza daunei (daunelor) constatate şi soluţia de eliminare a acesteia (acestora).
– Se va stabili, de asemenea, şi cine va prelua costurile reparaţiei.
– Producătorul va emite o soluţie tehnică (scrisă) şi o va trimite atât asociaţiei de proprietari, cât şi executantului şi va asigura consultanţă tehnică de specialitate pe durata execuţiei lucrărilor.