Kaufland România a început instalarea geamurilor de protecţie din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din ţară, primele fiind magazinele aflate în oraşele în care sunt mai multe cazuri de infecții cu noul coronavirus. Măsura este luată pentru a spori siguranţa clienţilor şi a echipelor din magazine, potrivit unui comunicat al Kaufland, citat de Agerpres.
De asemenea, potrivit Kaufland România, citată de Agerpres, pe podeaua din zonele de trafic intens au fost puse benzi care indică distanţa de siguranţă.
În comunicatul Kaufland se mai precizează că toate magazinele Kaufland sunt dotate cu dezinfectant de mâini pentru clienţi, dar şi pentru angajați; soluția dezinfectantă este pusă la dispoziție în mod gratuit.
Totodată, clienţii sunt îndemnaţi să aibă un comportament responsabil în acest context şi să aibă grijă la cei din jur, să cumpere responsabil şi să evite risipa alimentară, să vină neînsoţiţi la cumpărături şi să respecte regulile de prevenţie şi igienă.
De asemenea, clienţii trebuie să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine, să păstreze distanţa de siguranţă de minimum 1 metru şi să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor.
Kaufland îşi asigură clienţii că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice şi a unei mari varietăţi de produse şi că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa, mai notează Agerpres.
Și Lidl a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții, compania demarând și o campanie media de informare și responsabilizare a clienților, potrivit unui comunicat de presă.
Printre recomandările Lidl pentru clienți, se numără și: evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00), evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței de cel puțin un metru față de alte persoane, plata cu cardul bancar, spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum, spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde, evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate, adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate, evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro