Klout a studiat comportamentul a peste 500 milioane de utilizatori de Facebook şi 144 de milioane postări, descoperind similarităţi în cinci oraşe importante. Astfel, conform indicilor rezultaţi, cel mai bine ar fi să evitaţi să “încărcaţi” fotografii pe Facebook în weekend şi să le păstraţi pentru zilele lucrătoare sau cele de şcoală, în care oamenii sunt mai predispuşi să le vadă şi să le aprecieze. Prietenii nu sunt interesaţi de selfie-urile celorlalţi atunci când se relaxează în weekend, dar actualizările pe Facebook reprezintă o atracţie mult mai mare în timpul săptămânii, se arată în studiu. Răspunsurile la noutăţile de pe Facebook sunt tot mai puţine, pe măsură ce utilizatorii pleacă în weekend sau în concediu, cu excepţia japonezilor, care stau pe Facebook şi în timpul lor liber, mai mult decât alte popoare. În medie, 50% din răspunsurile faţă de postări survin la cel mult două ore de la publicarea conţinutului respectiv.