Astfel, lefurile variază astfel:

  • Team leader call center – în medie 4.100 de lei net pe lună
  • Analist date – în medie 4.200 de lei net pe lună
  • Operator call center – în medie 2.900 de lei net pe lună
  • Agent vânzări call center – în medie 2.900 de lei net

„Pe lângă salariile oferite, cei care lucrează în call center au, de obicei, la dispoziție un pachet atractiv de beneficii extrasalariale ce poate cuprinde pe lângă tichete de masă, acces gratuit la cursuri de dezvoltare profesională, program de lucru flexibil, transport decontat, asigurări medicale și multe altele. Cu toate acestea, fluctuația de personal rămâne o provocare, companiile fiind nevoite să investească constant în strategii de retenție și motivare pentru a-și păstra echipele într-o formulă optimă”, susține Roxana Drăghici, șefa de vânzări a eJobs România, cea mai mare platformă de recrutare de forță de muncă din țara noastră.

Limbile olandeză și suedeză, la modă

„Cei care cunosc limbi străine rare, precum olandeză sau suedeză, pot câștiga considerabil mai bine, datorită cererii ridicate pentru aceste competențe lingvistice specifice”, punctează Drăghici.

În acest moment, pe eJobs.ro sunt disponibile peste 23.000 de locuri de muncă în România, dintre care aproape 4.500 sunt dedicate celor care doresc să lucreze relații clienți/call center.

Comparatorul funcționează pe baza datelor introduse de utilizatorii săi. Până în prezent peste 750.000 de specialiști și-au introdus veniturile.

Trustul de presă Ringier, care publică ziarul Libertatea, deține și platforma eJobs.

Urmărește-ne pe Google News