„Un pilot câştigă 6.000-7.000 de euro. O stewardesă câştigă o mie – o mie şi ceva de euro pe lună, dar problema nu este la piloţi şi la însoţitorii de zbor”, a explicat Dan Pascariu, preşedintele Consiliului de Administraţie al Tarom, la ZF Live, citat de gandul.info.
Fostul director al companiei, Nicolae Demetriade, spune că pachetul salarial al piloţilor Tarom este normal, având în vedere răspunderea mare pe care o are un pilot de avion şi noţiunile pe care trebuie să le stăpânească. Astfel, piloţii şi însoţitorii de bord nu vor fi afectaţi de restructurările ce vor urma, menţionează sursa citată.
Una dintre „găurile negre” asumate public de reprezentanţii companiei şi de ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, o reprezintă cheltuielile de întreţinere cu cele două aeronave AIRBUS 310 din 1992, care ajung la 14 milioane de euro pe an, în condiţiile în care cele două avioane sunt foarte rar utilizate, adaugă site-ul gandul.info.