Pentru a sprijini afacerile afectate și pentru a le ajuta să obțină venituri, Uber Eats vine cu soluții, ca de pildă:

  • Livrare gratuită pentru toți utilizatorii, până pe 31 martie, prin folosirea codului STAUACASA;
  • Restaurantele se pot înscrie pe platformă fără taxă de activare și au la dispoziție o echipă dedicată cu ajutorul căreia își pot lansa serviciul de livrare în doar 48 de ore;
  • Ridicarea comenzilor fără taxă: Utilizatorii pot comanda pe Uber Eats mâncare pe care să o ridice direct din locație, fără costuri suplimentare pentru restaurant;
  • De acum, utilizatorii pot selecta în aplicație „livrare fără contact”, astfel încât curierii să le lase mâncarea la ușă sau în fața casei.

Vom implementa o serie de inițiative prin care vom continua să sprijinim restaurantele partenere, dedicate în special business-urilor mici, care își țin bucătăriile deschise pentru a-și oferi serviciile utilizatorilor din toate orașele în care suntem prezenți în România.


Ioana Ilie, Country Lead Uber Eats România:

 
 

Urmărește-ne pe Google News