Conducerea companiei afirmă în comunicat că „modul de lucru în Atos România a fost și este unul hibrid și compania nu a avut și nu are ca obiectiv strategic, în acest moment, aducerea angajaților la birou”.

Articolul menționat anterior pornește de la o plângere trimisă Inspectoratului Teritorial de Muncă Timiș (ITM) de către Sindicatul IT din Timișoara, la care sunt afiliați și angajați ai Atos. Potrivit reclamației, „angajatorul practică încheierea unor contracte individuale de muncă simulate, în ceea ce privește locul de muncă”.

Oficialii Atos au transmis în dreptul la replică faptul că informațiile din articol ar trebui nuanțate: „Orice comunicare cu privire la forma de angajare ține de raportul juridic de muncă, se face exclusiv în scris, fie în contractul individual de muncă la un nou angajat, fie prin act adițional dacă sunt situații ce se impun în cazul unui angajat existent. Facem precizarea fermă că, de la bun început, actul adițional de telemuncă a conținut clauze care permit angajatorului să solicite angajaților prezența la birou, dacă nevoia de business o cere, menționând inclusiv că angajatorul își rezervă în mod expres dreptul de a modifica sau de a retrage oricând politicile interne aplicabile telemuncii”, se mai arată în dreptul la replică.

Precizările integrale trimise de managementul Atos România:

 
 

Urmărește-ne pe Google News