Nash a început să zboare cu Eastern Airlines, companie care nu mai există în prezent, în 1957 și a lucrat cea mai mare parte a carierei pe ruta New York-Boston-Washington DC, pentru a putea fi acasă în fiecare seară ca să aibă grijă de fiul ei.
Romantismul și farmecul zborului au fost cele care au atras-o inițial pe Nash la acest job. „Am vrut să fiu însoțitoare de bord în momentul în care m-am urcat în primul avion – aveam 16 ani”, a declarat ea. „Pilotul și însoțitoarea de bord au traversat holul și m-am gândit «Oh, Doamne, asta e pentru mine!”.
La începutul carierei „trebuia să ai o anumită înălțime, o anumită greutate. Era oribil!”, a declarat ea pentru WJLA. „Te îngrășai câteva kilograme și trebuia să te tot cântărești, iar apoi, dacă rămâneai așa, te scoteau de pe statul de plată!”.
A murit într-un centru de îngrijire
În 2022, Nash a fost onorată de Guinness World Record cu titlul de cea mai longevivă însoțitoare de bord. Ea nu s-a retras niciodată oficial din postul său de la American Airlines și a murit pe 17 mai. Bette s-a stins într-un centru de îngrijire, după ce a fost diagnosticată cu cancer la sân.
„Deplângem trecerea în neființă a lui Bette Nash, care a petrecut aproape șapte decenii îngrijindu-se cu căldură de clienții noștri”, a declarat American Airlines într-o declarație pe rețelele de socializare. „Ea a început în 1957 și a deținut recordul mondial Guinness pentru cea mai longevivă însoțitoare de bord. Bette a inspirat generații de însoțitori de bord. Zboară sus, Bette!”.
Nash „i-a emoționat pe mulți cu căldura, dedicarea și serviciile sale. RIP, Bette. Nu vei fi uitată”, a declarat într-un comunicat Asociația însoțitorilor de bord profesioniști (APFA), sindicatul care reprezintă însoțitorii de bord ai American Airlines.
FOTO: Profimedia