Aproximativ 50.000 de persoane urmăresc postările zilnice de pe această pagină şi, în fiecare zi, aceeaşi fotografie din tinereţe a lui Cutugno, cu o figură serioasă, părul negru şi sprâncenele bogate, primeşte circa 1.500 de aprecieri (like-uri) şi o serie de comentarii bizare.
„Mi se pare ceva mai sumbru astăzi” şi „Jacheta (lui Toto Cutugno, n.r.) era călcată mai bine ieri” sunt două exemple de comentarii ce apar sub diferitele postări ale fotografiei artistului italian.
Ciudăţenia şi sentimentul de ireal ce învăluie această pagină au atras atenţia cercetătorilor de la Institutul IUSS pentru Studii Avansate din Italia, care au văzut ceva mai mult decât o glumă internă în toate aceste fotografii identice, comentează washingtonpost.com, ciatat de Mediafax.
Cercetătorii, care au remarcat ciudăţenia faptului că o pagina de acest fel atrage atât de mulţi fani, spun că este o ocazie excelentă de a studia cum influenţează conţinutul unei postări pe Facebook răspândirea acesteia, comparativ cu algoritmul fluxului de ştiri (newsfeed), modelele de consum ale grupurilor de prieteni sau alte lucruri care sunt în general asociate cu distribuirea rapidă de pe cea mai mare reţea socială online din lume.

 
 

Urmărește-ne pe Google News