În topul celor mai comandate preparate în serile cu meciuri au fost mâncarea chinezească, urmată de bucătăria internaţională, sandwich-uri, mâncare libaneză şi preparate ale bucătăriei italieneşti.

Conform analizei, suporterii nu s-au rezumat doar la a comanda online mâncare, ci au cumpărat şi băuturi care să se potrivească preparatelor alese. Aproximativ 63% din totalul comenzilor au inclus şi băuturi, cele mai cerute fiind sucurile carbogazoase, berea şi apă plată sau minerală.

Suma medie cheltuită de românii care au comandat de pe platformă în timpul meciurilor a fost de circa 55 lei, iar cea mai mare comandă s-a ridicat la 704 lei. Aceasta a fost făcută din Bucureşti şi a conţinut opt sortimente de pizza şi apă minerală.

„În timpul Campionatului Mondial de Fotbal comenzile online au crescut semnificativ, cei mai mulţi dintre clienţi preferând să comande acasă. De regulă, suporterii aleg preparatele care se potrivesc cu berea sau cu sucurile carbogazoase, precum pizza, burgeri, sandwich-uri sau shaorma”, spune Radu Bălăceanu, country manager al platformei online de comenzi de mâncare, pentru Agerpres.

Cele mai multe comenzi au fost făcute de clienţi în prima zi a Campionatului Mondial. Cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost între 19:00 – 20:00, românii preferând să comande mâncare acasă.

Franța a luat titlul mondial, duminică, 15 iulie, după o finală superbă în care au învins Croația, scor 4-2. Astfel, ”cocoșii” s-au impus, din nou, după 20 de ani.


Citește și: VIDEO/ Preotul din Pietrișu, șofer pe microbuzul școlar: “Dacă nu făceam asta, mulți copii renunțau la școală”


 

 
 

Urmărește-ne pe Google News