Linia Fashionista din 2022, care va fi lansată în Walmart, Target și Amazon, îi va ajuta pe copii „să se vadă reflectați”, a declarat șefa globală a păpușilor Barbie de la Mattel, Lisa McKnight, într-o declarație de presă. Ea a adăugat că copiii ar trebui, de asemenea, să fie încurajați să se joace cu păpuși care nu seamănă cu ei pentru a-i ajuta să „înțeleagă și să celebreze importanța incluziunii”.

Pentru Barbie cu proteze auditive, compania a apelat la expertiza doctorului Jen Richardson, un practician de frunte în domeniul audiologiei educaționale, pentru a ajuta la imitarea cu acuratețe a dispozitivelor din spatele urechii pentru această jucărie.

Richardson a declarat că Barbie cu aparat auditiv ar putea să-i inspire pe cei care au suferit pierderi de auz. „Sunt mai mult decât încântată pentru ca tinerii mei pacienți să vadă și să se joace cu o păpușă care le seamănă”, a declarat ea, într-un comunicat de presă.

Potrivit sursei citate, s-au făcut schimbări și în ceea ce privește tipul de corp stereotipic al lui Barbie.

În 2020, compania a dezvăluit o păpuşă Barbie de culoare cu afecțiunea pielii vitiligo, iar aceasta a devenit una dintre cel mai bine vândute din linia Fashionista în SUA în acel an, potrivit companiei.

 
 

Urmărește-ne pe Google News