Operaţiunea s-a făcut deja în câteva staţii, printre care Piaţa Romană şi Aviatorilor, unde se poate vedea clar cum peronul a fost “decupat” cu aproximativ 3 cm.
“Acum trebuie să facem pasul mai mare când urcăm în metrou şi asta mi se pare destul de periculos în special pentru copii. Poate noile garnituri o să încapă bine pe peroanele tăiate, dar în cazul celor vechi rămâne o distanţă măricică”, ne-a spus Daniela I (foto).
“E bine că aduc metrouri noi, dar puteau alege şi ei unele care să se încadreze în staţii, nu să stăm să tăiem peroanele”, ne-a zis Marin Mihai (foto).
Reprezentanţii Metrorex au recunoscut că este vorba de 10 din cele 90 de peroane care trebuie “tăiate” ca să încapă noile metrouri şi spun că asta s-a întâmplat deoarece anumite staţii construite până în anul 1985 nu sunt conforme cu normele de întreţinere a căii de rulare la care s-au raportat ei atunci când au cumpărat cele 16 trenuri noi.

Au costat circa 100.000.000 €

Acestea au fost luate de la firma CAF din Spania şi au costat aproape 100 de milioane de euro. În prezent şase noi garnituri se află în diverse stadii de testare, atât ziua, cât şi noaptea.
fotografii: Alex Dobre

 
 

Urmărește-ne pe Google News