Potrivit directorului general al CFR Călători, Iosif Szentes, compania va reintra, din data de 1 octombrie, pe secţia Târgovişte – Pietroşiţa, iar din 5 octombrie pe linia Caracal – Corabia, în plan aflându-se şi Roşiori – Alexandria – Zimnicea, dar şi Câmpulung – Goleşti, pentru care se mai aşteaptă o aprobare din partea Ministerului Transporturilor, sau Curtea de Argeş – Piteşti.
De asemenea, CFR Călători ia în calcul organizarea circulaţiei înspre Serbia, până la staţia Kikinda (comuna Chichinda Mare), după ce a reintrat pe secţia Timişoara – Jimbolia. Conducerea Căilor Ferate ale Serbiei a decis, în urmă cu un an, să suspende, de la 1 septembrie, circulaţia trenului internaţional care făcea legătura cu România, pe ruta Kikinda – Jimbolia.
Şeful CFR Călători a precizat că, din 4 septembrie, compania a reintrodus trenuri pe linia Paşcani – Tg. Neamţ, dar şi pe Sighişoara – Odorhei, după o perioadă de nouă ani. CFR Călători urmează să intre, probabil din 5 octombrie, pe Caracal – Corabia, legând de fapt Caracalul şi de Piatra Olt și are în plan continuarea traseului de la Alexandria la Zimnicea, deci Roşiori – Alexandria – Zimnicea. În ceea ce priveşte linia Sighişoara – Odorhei, directorul general al CFR Călători a explicat că pe acea rută circulă şase trenuri dus-întors, în viitor oferta putând fi extinsă.
Din 14 septembrie, CFR Călători a reintrodus trenuri pe ruta Remetea Mică – Timişoara Nord, iar din 11 septembrie pe linia Sighişoara – Odorhei. De asemenea, începând din 4 septembrie, circulaţia feroviară pentru pasageri spre Târgu Neamţ a fost redeschisă, iar 12 trenuri asigură, în regim Regio, legătura între Paşcani şi Târgu Neamţ.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro