UPDATE ora 15:40. CFR Călători a postat, pe pagina oficială de Facebook, un mesaj prin care le cere scuze călătorilor care au cumpărat bilete la un vagon ce nu se afla în compunerea trenului.

„Ne CEREM SCUZE pasagerilor de pe ruta Brașov-Bucuresti, care au avut bilete la un vagon care nu se afla in compunerea trenului. Aceștia își pot recupera contravaloarea biletelor de călătorie din Gara de Nord București ghișeu 27. Pentru situația creată a fost dispus un Dosar de cercetare, iar cei care sunt vinovați vor fi sancționați inclusiv cu imputarea sumelor restituite pasagerilor”, a transmis CFR Călători prin intermediul rețelei de socializare.


Pentru a le fi restituți banii cheltuiți pentru bilet, păgubiții trebuie să depună o cerere în acest sens însoţită de biletul achiziţionat, a spus purtătorul de cuvânt al companiei, Alina Predescu, conform Digi 24.

Anterior, Alina Predescu declarase că că „se analizează” posibilitatea ca persoanele afectate să-și primească banii înapoi.

„CFR Călători deruleză la acest moment un dosar de cercetare cu privire la situaţia din acest tren. Cei care se vor face vinovaţi sigur vor fi şi sancţionaţi. Ne pare rău pentru situația creată. Se analizează şi posibilitatea restituirii contravalorii biletelor dacă biletele au fost cu rezervare de loc”, a spus purtătorul de cuvânt.

Trenul Regio 3012 a plecat duminică din Braşov la ora 18.15 cu două vagoane, cu toate că 30 de persoane au cumpărat bilete cu rezervare de loc la vagonul 3 al garniturii. Călătorii au fost nevoiţi să stea în picioare și au depus reclamaţii după ce au ajuns în Gara de Nord.

„Am ajuns într-un scenariu SF. Am călătorit inclusiv cu un vagon care nu exista. Au fost călători care s-au plâns de faptul ca nu exista, li s-au dat bilete la un vagon 3, trenul având doar două vagoane”, a declarat un călător.

Urmărește-ne pe Google News