Porgramul a promovat recent examene de drept la patru cursuri ale Universității din Minnesota și un alt examen la Wharton School of Business de la Universitatea din Pennsylvania, potrivit profesorilor acestor facultăți.
Pentru a testa cât de bine ar putea genera ChatGPT răspunsuri la examene pentru cele patru cursuri, profesorii de la Facultatea de Drept de la Universitatea din Minnesota au evaluat recent testele fără să știe cine le-a rezolvat.
După ce a completat 95 de întrebări cu răspunsuri multiple și 12 întrebări tip eseu, botul a avut performanțe în medie la nivelul unui student C+, o notă mică, dar de trecere, la toate cele patru cursuri.
ChatGPT s-a descurcat mai bine în timpul unui examen de management al afacerilor la Wharton, unde a obținut o notă între B ți B-.
Într-o lucrare care detaliază performanța programului, Christian Terwiesch, profesor de afaceri la Wharton, a spus că ChatGPT a făcut „o treabă uimitoare” în a răspunde la întrebările de bază privind managementul operațiunilor și analiza proceselor, dar s-a luptat cu indicații mai avansate și a făcut „greșeli surprinzătoare” la matematica de bază.
„Aceste greșeli pot avea o importanță masivă”, a scris el.
Rezultatele testelor apar pe măsură ce un număr tot mai mare de școli și profesori își exprimă îngrijorarea cu privire la impactul imediat al ChatGPT asupra elevilor și a capacității acestora de a trișa.
Unii profesori încearcă să-și regândească temele pentru elevi, ca răspuns la ChatGPT, chiar dacă rămâne neclar cât de răspândită este utilizarea instrumentului în rândul studenților și cât de dăunător ar putea fi cu adevărat pentru învățare.
De când a fost pus la dispoziție la sfârșitul lunii noiembrie, ChatGPT a fost folosit pentru a genera eseuri originale, povești și cântece în versuri, ca răspuns la solicitările utilizatorilor.
ChatGPT are la bază cantități mari de date online pentru a genera răspunsuri la solicitările utilizatorilor.