La bordul elicopterului se aflau cei cinci membri ai aparatului de zbor plus doi militari voluntari din Forțele Navale, salvatori cu experiență. Pilotul, care era locotenent-colonel, avea 41 de ani, era angajat din 2003 în MApN și avea peste 1.500 de ore de zbor. Era căsătorit și avea trei copii.
Copilotul avea 27 de ani, 500 de ore de zbor și era angajat de 7 ani. Din echipaj mai făceau parte un maistru militar, 53 de ani, căsătorit, doi copii, angajat din 1993, un caporal operator de căutare, 29 de ani, angajat din 2021, căsătorit și tată a doi copii și un sergent sanitar, 44 de ani, de asemenea angajat în 2021, căsătorit, un copil.
Cei doi militari din Forțele navale erau doi maiștri militari, 39 și 37 de ani, ambii salvatori pe mare, scafandri marini, unul dintre ei fiind căsătorit și tatăl unui copil.
Locotenent-comandor Bogdan Florin, pilot, în vârstă de 41 de ani, angajat din anul 2003, avea la activ peste 1.500 de ore de zbor, era căsătorit şi avea trei copii.
Locotenent Pătrașcu Sorin, copilot, în vârstă de 27 de ani, angajat din anul 2016, avea 500 de ore de zbor, necăsătorit.
Maistrul militar Banu Gelu, angajat din anul 1993, în vârstă de 52 de ani, avea la activ peste 1.700 de ore de zbor, era căsătorit şi avea doi copii.
Caporal cls. a III-a Lateș Cătălin, operator căutare-salvare, 29 de ani, angajat din 2012, căsătorit, doi copii.
Sergent Marinescu Ionuț, personal de însoțire medico-sanitar, 43 de ani, angajat din 2002, căsătorit, un copil.
Maistru militar cls. I Carp Vlad, 39 de ani, scafandru marin, salvator pe mare, căsătorit, un copil.
Maistru militar cls. a II-a Bosoi Sergiu, 37 de ani, scafandru marin, salvator pe mare, angajat din 2005, tatăl a doi copii.
Inițial s-a anunțat că sunt cinci victime, numărul standard al echipajului unui elicopter IAR 330- Puma. La locul tragediei însă salvatorii au găsit șapte morți și s-a comunicat că la baza Kogălniceanu, în elicopter au mai urcat și doi voluntari de la Forțele Navale, care au dorit să participe la misiunea de salvare de după prăbușirea unui avion MIG 21 LanceR.
„Elicopterul IAR 330-Puma, decolat, miercuri, 2 martie, în jurul orei 20.21, în misiune de căutare-salvare a aeronavei MiG 21 LanceR, a pierdut legătura radio cu turnul de control şi a dispărut de pe radar în jurul orei 20.44”, a transmis Ministerul Apărării.
Potrivit sursei citate, pilotul raportase condiţii de vreme nefavorabilă şi primise ordin să se întoarcă la bază.
„Ultima poziţie cunoscută a elicopterului, care avea la bord un echipaj format din cinci militari, este zona localităţii Gura Dobrogei, la aproximativ 11 km de aerodrom. Nu se cunoaşte starea echipajului sau a aeronavei. Şi în acest caz s-au declanşat operaţiunile de căutare-salvare”, a mai precizat ministerul.
Un avion MiG 21 LanceR al aviației române s-a prăbușit miercuri seară, în jurul orei 20.00, la câteva minute după ce decolase într-o misiune de patrulare aeriană. Elicopterul plecase în misiune de salvare-căutare și s-a prăbușit la 11 km de bază.