„Este un produs unic, românesc, pe nişa de produse de ciocolată de lux, care intră pe retail în România. În afara ţării, Kamasutra nu se găseşte pe rafturile supermarket-urilor, ci doar în ciocolaterii. Eu sunt convins că Kamasutra va avea succes, pentru că intrigă, atrage. Cine are curiozitatea, o va încerca. Este o ciocolată neagră, foarte bună, marca Callebout”, declară Florin Balan, patronul firmei producătoare, SC Pralin SRL.
Ciocolata neagră de 200 de grame, ambalată într-o cutie de carton de culoare roşie, va avea afişat semnul „interzis minorilor”.
Cutia va conţine opt tablete pe care sunt reproduse imagini specifice, fiind însoţite de o scurtă poveste a ceea ce înseamnă Kamasutra şi ciocolata:
„Conceptul KAMA reprezintă bucuria contopirii fizice ca punte între spirit şi suflet, implicând toate cele cinci simţuri umane. Ciocolata este un răsfăţ magic al gustului, o punte secretă către inima celuilalt”.