Astfel, linia 41 – care asigură transportul călătorilor între cartierul Ghencea și nordul Capitalei – își va relua circulația între terminalele „Piața Presei Libere” și „Ghencea” pe Bd. Expoziţiei, Bd. Mărăşti, Bd. Alexandru Averescu, Str. Turda, pasajul Grant, Şos. Crângaşi, Str. Virtuţii, Str. Lujerului, Str. Braşov, Bd. Ghencea.
Totuși, pe pasajul Grant, tramvaiele vor circula alternativ, în ambele sensuri. pe firul de circulaţie dinspre Şos. Virtuţii spre Str.Turda.
Primăria Capitalei precizează că Societatea de Transport București (STB) va menține în continuare liniile navetă de autobuz 641 și 642 și chiar va mai înfiinţa o nouă linie navetă de autobuze, 643.
Aceasta va funcționa între terminalele „Ghencea” și „Lujerului”, pe Bd. Ghencea, Str. Braşov, Str. Lujerului, cu întoarcere în rondul situat înainte de intersecţia cu Bd. Iuliu Maniu.
Pe acest traseu autobuzele vor opri comun cu cele ale liniei 641, precum şi în staţiile terminale „Lujerului” amplasate pe Str. Lujerului înainte şi după rond.
„Din simulările efectuate pe computer de STB SA, în condițiile de mai sus, intervalul de succedare între două tramvaie consecutive va fi de 3-4 minute la orele de vârf, față de 2-3 minute cât era intervalul înainte de suspendarea liniei”
Directorul general al STB, Andrei Creci:
STB va monitoriza permanent fluxurile de călători în zona deservită de această linie importantă și va propune forurilor decizionale, în mod operativ, modificări ale capacității de transport, în funcție de cerere.
Circulaţia tramvaielor liniei 41 a fost suspendată pe 29 iunie, pentru efectuarea lucrărilor de construire a Pasajului Ciurel peste Şoseaua Virtuţii, precum şi a celor de reabilitare a Pasajului Grant.
Traseul liniei 41 de tramvai are o lungime de 8,5 kilometri și transportă zilnic aproximativ 150.000 călători, care provin din cinci cartiere.