Tronsonul din Autostradă, care are 24 de kilometri lungime, are restricții pe o distanță de 1,5 kilometri, unde viteză va fi limitată la 60 de km/h. Ministerul Transporturilor a transmis că „deschiderea circulaţiei nu va însemna însă că antreprenorul va fi scutit de finalizarea tuturor lucrărilor, aşa cum prevede contractul”.
„În zona Dealului Oiejdea, unde au apărut alunecări de teren, una dintre căi nu este încă finalizată. Ca atare, pe acest sector -de 1,5 km- se va circula în ambele sensuri, dar pe o singură cale, în regim de Drum Naţional. Situaţia a impus limitarea vitezei la 60 km/h în zona respectivă, dar şi limitarea la 100 de km/h pe restul lotului 2”, a anunţat Ministerul Transporturilor, pe pagina oficială de Facebook.
Instituția a mai anunțat că „deşi se află în întârziere, antreprenorul şi-a asumat că încheie toate lucrările, până în aprilie 2022”
Contractul pentru Lotul 2 al A10 (Sebeş-Turda) a fost semnat în noiembrie 2014, cu Asocierea Aktor S.A.- S.C. Euroconstruct Trading SRL şi avea iniţial ca termen de finalizare a lucrărilor luna octombrie 2016. La momentul semnării, valoarea contractului era de aproximativ 550 de milioane de lei, fără TVA.
Lotul 2 al Autostrăzii Sebeş – Turda este singurul aflat în construcţie. Pe loturile 3 şi 4 se circulă de câţiva ani şi pe lotul 1, dat în folosinţă de câteva luni, au mai rămas circa doi kilometri de finalizat.
Sursa foto: Facebook/Ministerul Transporturilor
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro