E o ciudatenie pentru o tara a carei economie merge taras-grapis, dar asta e. In pofida, insa, si a legii, ba chiar si a propriilor interese, responsabilii unor prestatii de larga utilitate au uitat din nou ca nu pot trage pur si simplu obloanele si ca sunt servicii care trebuie sa functioneze normal, prin esalonarea personalului. Or, cetatenii si-au facut iar nervi umbland in cautarea unui bancomat care sa nu fie gol si uitandu-se cu „urari de bine” la cardurile nefolositoare. La Administratiile financiare, cei ce voiau sa-si plateasca impozitele au gasit lacate si nici barem un program. Cartiere intregi (Giulesti, Floreasca) au ramas ore in sir fara energie electrica, sau cu caderi de tensiune care au zapacit aparatura electronica, dar la IDEB, la tel. 9291, ori nu raspunde nimeni, ori suna permanent ocupat, ori ti se raspunde „noi n-avem nici o problema”; e drept, singura „lor” problema e sa incaseze facturile mereu mai mari.
In orice tara, marca dezvoltarii o dau dimensiunea si calitatea serviciilor pentru populatie. Deocamdata, pe la noi, acest lucru elementar l-au inteles putine firme, si acelea, in majoritate covarsitoare, doar din sfera privata. In sfera cealalta, de stat, inca e prezenta mentalitatea „treci luna, vino leafa”.