Inspirat de filmul „Terminal”, ce îl are în rol principal pe Tom Hanks, Raejali Buntut a stat în aeroportul Changi timp de 18 zile în perioada 21 august — 7 septembrie după ce a pierdut un avion către țara sa de rezidență.
Mai exact, luna trecută Buntut a făcut controlul de bagaje la aeroport pentru zborul său programat în dimineața zilei următoare. Numai că bărbatul nu a mai prins avionul și a stat într-unul din saloanele de așteptare de lux de pe aeroportul Changi folosind cardul său de îmbarcare și un Priority Pass valid, care oferă acces în peste 1.000 de saloane de așteptare de pe aeroporturi din întreaga lume.
Pentru a putea să stea în continuare după expirarea perioadei de valabilitate a cardului de îmbarcare, Buntut s-a folosit de laptopul care-l avea la el și de câteva programe de editare documente, cu ajutorul cărora a realizat în 18 zile 31 de carduri de îmbarcare valabile, pe care le-a folosit pentru a vizita nouă executive lounge-uri deschise 24 de ore în cele trei terminale ale aeroportului.
Potrivit presei locale, bărbatul descărcade pe internet imagini ale unor carduri de îmbarcare pe telefonul mobil emise de două companii aeriene — Cathay Pacific și Singapore Airlines — iar cu ajutorul programelor de editare documente le modifica cu numele său, numărul zborului și destinația. Apoi, le încărca pe smartphone-ul său pentru a le arăta agenților de control ai aeroportului.
Saloanele de lux includ zone de liniște, acces gratuit la internet prin Wi-Fi, publicații gratuite, însă Buntut a fost foarte interesat de mâncarea și băuturile oferite, de camerele private pentru duș, de serviciile de masaj. Astfel de servicii costă între 100-500 de dolari pe an. După două săptămâni în care s-a bucurat de toate aceste facilități, un membru al personalului care se ocupa de aceste saloane de lux a înțeles că ceva nu este în regulă și a chemat poliția. Bărbatul a pledat vinovat la acuzațiile de falsificare de documente și a primit astfel trei săptămâni de închisoare.