În jurul orei 11:30, peste 100 de oameni s-a strâns pentru a se vaccina la centrul din Piața Obor, unde adeverința de imunizare la COVID reprezintă și voucher la terasa cu mici din incintă.
Oferta terasei de la Obor pentru cei vaccinaţi constă în trei mici, două chifle și o sticlă de apă.
Coada de la centrul de vaccinare din Piața Obor, în presa internațională
Agenția de presă Reuters a publicat vineri un reportaj despre oamenii care au mers la piață „să-și ia porția de mici, una dintre cele mai apreciate mâncăruri românești”, amintind că România „a ratat obiectivul de vaccinare de 5 milioane până în luna iunie”.
„Ezitarea se răspândește pe fondul neîncrederii în instituțiile statului, campaniilor de dezinformare și pe fondul unei educații slabe pe tema vaccinurilor”, a notat Reuters.
CNCAV, mesaj de susținere pentru campania de la Obor
„Obor+Pfizer+Johnson&Johnson = Love”, este mesajul transmis de
Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV), vineri seară, pe Facebook, după succesul înregistrat vineri, la Piața Obor, când 398 de persoane au fost imunizate.
Din totalul de 388 de persoane vaccinate, 312 au ales doza unica de la Johnson&Johnson și 86 de persoane s-au imunicat cu Pfizer.
La centrul de vaccinare mobil din Piaţa Obor, oamenii se pot imuniza fără programare, iar serurile disponibile pentru vaccinare sunt Pfizer şi Johnson & Johnson.
Programul centrului este vinerea şi sâmbăta aceasta, între orele 8.00 și 20.00, iar duminica între orele 8.00 și 18.00.
România a ajuns la 4.531.945 de persoane imunizate, după ce, în ultimele 24 de ore au fost vaccinate anti-COVID 41.228 de persoane.
Foto: Vlad Chirea
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro