Băutura nu conține aromele de caramel, care creează culoarea arhicunoscută, neagră-maronie a băuturilor tradiționale Coca-Cola. Ea a fost dezvoltată timp de un an de zile în laboratoarele din Statele Unite ale companiei și urmărește să aibă același gust al produsului tradițional, dar fără să conțină zahăr și fără culoare.

Potrivit Coca-Cola, au fost testate peste 50 de rețete diferite înainte de a se ajunge la formula finală. Aceasta are în compoziție și suc de lămâie, care a permis crearea unei băuturi cu zero de calorii, dar care să aibă dulceața și aciditatea necesare unei băuturi carbogazoase ideale.

Băutura se va comercializa în sticle de 500 ml și 280 ml transparente, cu o etichetă transparentă, pentru a sublinia faptul că noua băutură este complet clară.

Această nouă băutură este cea mai recentă inovație introdusă de către Coca-Cola în Japonia. Tot aici compania americană a lansat și prima sa băutură alcoolică, luna trecută, și variantele Coca-Cola Frozen și Coca-Cola Piersică la începutul acestui an.


Citește și: Concluzii după summitul dintre Donald Trump și Kim Jong-un. Președintele SUA: „Vom denucleariza complet peninsula coreeană” (FOTO&VIDEO)


 

Urmărește-ne pe Google News