Nava se îndrepta dinspre Dietfurt în direcția Riedenburg și „a atras atenția datorită modului său atipic de a conduce”.
Cu puțin înainte de a ajunge în dreptul satului Meihern, comandantul a lovit nava de malul stâng al Dunării, dar a reușit să o redreseze și să își continue drumul.
După ce a trecut de satul Deising, vasul a deviat din nou de la curs și s-a ciocnit de malul drept, unde a rămas împotrmolită.
O altă navă de marfă, care naviga în spatele cargobotului, i-a sărit în ajutor și l-a tras înapoi în șenal.
După ce echipajul celei de-a doua nave a observat cum comandantul cargobotului era puternic sub influența alcoolului, l-a împiedicat pe acesta să-și continue drumul și a adus vasul la ecluza Riedenburg.
De acolo, căpitanul navei sub pavilion românesc a fost preluat de agenții de la poliția fluvială Beilngries și de la secția de poliție Kelheim, unde s-a constatat că acesta avea o alcoolemie în sânge de peste 2,3 la mie.
Comandantul a fost obligat să plătească un depozit de garanție cu o valoare de trei cifre, din cauza amenințării pe care o reprezenta comportamentul său la adresa traficului fluvial.
Polițiștii i-au transmis că își poate continua călătoria în ziua următoare, însă cu condiția să fie treaz.
Foto: Profimedia Images