Comediantul John Oliver ironizează Facebook în emisiunea sa ”Last Week Tonight”, arătând că rețeaua socială a fost concepută cu scopul de a face miliarde de dolari, nu de a aduce oamenii mai aproape unul de altul.
Comentând un clip video de promovare a Facebook, în care se specifică că rețeaua socială va fi mai sigură și va avea mereu scopul de aduce oamenii împreună, John Oliver a spus:
”Facebook a făcut exact pentru ce a fost construit. De aceea valorează peste 600 de miliarde de dolari. Nu construiești cea mai profitabilă rețea socială din istorie din accident, nu este penicilină. În ultimul timp, Facebook se luptă cu controverse… Crime, rasism. Chiar s-au folosit de dezastrul provocat de un uragan în Puerto Rico pentru a-și promova uneltele de realitate virtuală”, a spus Oliver.
”Opinia publică nu a fost niciodată mai nemulțumită de Facebook așa cum este în prezent”, a mai spus comediantul.
În continuare, în stilul caracteristic, este prezentat un clip video de ”promovare” a Facebook în care rețeaua socială este ironizată.
Reamintim că, pe 25 iulie, Facebook a pierdut 150 de miliarde de dolari la bursă, după ce acțiunile rețelei sociale au scăzut cu 22,2%. Totul s-a întâmplat după ce compania lui Mark Zuckerberg a anunțat rezultatele trimestriale, iar investitorii și-au arătat nemulțumirea față de evoluția numărului de utilizatori. Șeful Facebook a pierdut și el 16 miliarde de dolari, după anunțarea rezultatelor.
Recomandări
Drone kamikaze rusești surprinse deasupra Republicii Moldova, la doar 100 de metri de sol. Reacția Guvernului de la Chișinău