Asociaţia Internaţională a Transporturilor Aeriene a cerut guvernelor să analizeze acordarea unor linii de creditate, reducerea costurilor de infrastructură şi reducerea taxelor, a informat news.ro.
Restricţionarea călătoriilor între Statele Unite şi majoritatea continentului european, anunţată de preşedintele american Donald Trump, agravează problemele sectorului aviatic care au început după apariţia în China a noului coronavirus.
“În lipsa unei linii de finanţare din partea guvernelor vom avea o criză financiară în sector, pe lângă urgenţa de sănătate publică”, a declarat directorul general al Asociaţiei Internaţionale a Transporturilor Aeriene.
Ce se întâmplă la Aeroportul Henri Coandă – Otopeni
Potrivit informaţiilor Libertatea, se aşteaptă o reducere cu până la 30 la sută a traficului aerian la nivel global.
În România, numărul curselor zilnice pe Aeroportul Henri Coandă – Otopeni a scăzut la 150, iar aeroportul este mai gol decât înaintea crizei coronavirusului, deoarece „sunt curse care nu mai operează. În Italia erau 10-14 curse zilnic, la Tel Aviv erau câteva zilnice”, conform explicaţiilor oficialilor Aeroportului, la solicitarea Libertatea.
„O mică problemă este atunci când vin pasagerii din zonele afectate şi poate nu declară, pentru că vin prin alte rute. Dar este foarte greu ca autorităţile române să fie păcălite, pentru că autorităţile au istoricul de călătorie al fiecărui pasager”, au explicat oamenii din interiorul Aeroportului Henri Coandă – Otopeni pentru Libertatea.
Toţi pasagerii care vin din zona roşie intră în carantină, toţi pasagerii care vin din zona galbenă intră în izolare la domiciliu
Oficialii Aeroportului Henri Coandă – Otopeni, pentru Libertatea:
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro