Primăria Municipiului București a publicat pe pagina sa de internet regulamentul și formularul de înscriere pentru Logo-ul Bucureștiului, care va fi realizat în urma unui concurs.

Conform regulamentului, concursul pentru Logo-ul Bucureștiului se va desfășura în perioada 20 martie — 20 aprilie, iar câștigătorul va fi anunțat pe 3 mai, înscrierea și participarea nepresupunând costuri sau taxe. Pentru înscriere a fost creată adresa de email: logo@pmb.ro.

„Logo-ul realizat în cadrul concursului va reprezenta un ansamblu de semne grafice format dintr-un set de caractere cu rol descriptiv care reflectă istoria/ cultura/ viața orașului București”, se arată în regulament.

Juriul va analiza și va puncta după următoarele criterii: relevanță pentru tema concursului; atractivitate/ design atractiv; originalitate (să îmbine elemente care să reflecte tradiția istorică a Bucureștiului cu elemente care să țină cont de tendințele actuale): funcționalitate (vizibilitate și lizibilitate, să fie ușor recognoscibilă, să poată fi imprimată și pe suprafețe mici fără să piardă detalii esențiale); adaptabilitate (să permită declinarea ulterioară a unor branduri sectoriale, cum ar fi: București cultural, București turistic, București muzical, București sportiv). Cele cinci criterii vor avea o pondere egală în evaluarea fiecărei lucrări, membrii juriului acordând fiecărei lucrări punctaj de la 0 la 20 pentru fiecare criteriu.

Logo-ul Bucureștiului: premiu de 50.000 de lei pentru câștigător

Premiul oferit celui care va face logo-ul Bucureștiului va fi de 50.000 de lei brut, suma reprezentând cesionarea exclusivă a drepturilor de autor, nelimitată în timp și spațiu, pe orice suport material și în toate modurile, în favoarea municipiului București, pentru utilizarea lucrării ce va fi declarată câștigătoare.

Din juriuul care va alege logo-ul Bucureștiului vor face parte un reprezentant al primarului general, un reprezentant al Academiei Române, directorul Muzeului Municipiului București, doi reprezentanți ai unor agenții consacrate de branding, doi reprezentanți ai unor companii de publicitate care dețin departamente de creație, un reprezentant al Universității Naționale de Artă din București, un reprezentant al Universității de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu”, un reprezentant al Uniunii Artiștilor Plastici din România, un sociolog.

La ce oră se deschid secțiile de votare pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!
 

Urmărește-ne pe Google News