„Centenarul Marii Uniri de la 1918 este o sărbătoare a tuturor românilor, motiv pentru care fiecare trebuie să aibă posibilitatea de a alege identitatea vizuală care va reprezenta acest important eveniment din istoria noastră națională și care va fi folosită pe toate materialele dedicate acestuia. Ministerul Culturii și Identității Naționale, împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNARTE, a organizat un concurs de idei la care s-au înscris trei agenții din România, respectiv Pastel, FCB BUCHAREST și BrandNew, care au propus un total de 13 identități vizuale.
Procesul de jurizare se desfășoară în două etape: în prima etapă, agențiile prezintă unui juriu format din experți din cadrul instituțiilor mai sus amintite propunerile lor, iar acestea sunt punctate în baza unei grile de evaluare. În cea de-a doua etapă, publicul are posibilitatea de a alege până duminică, 27 august 2017 ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă. Votul dumneavoastră contează în proporție de 25%. Găsiți mai jos cele 13 propuneri de identitate vizuală, dintre care puteți vota una singură”, se arată în comunciatul postat pe site-ul centenar.cultura.ro.
Concurs pentru alegerea logo-ului Centenarului Marii Uniri de la 1918. Care sunt propunerile
Logo-ul preferat pentru Centenarul Marii Uniri de la 1918 se votează AICI.
Citește și: 44 de ani de când Ilie Năstase devenea primul nr. 1 din istoria tenisului. ”Eu am fost lider pe 23 august, poate Simona va fi pe 1 decembrie”
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro