Potrivit Agerpres, Goga este și reprezentant al Grupului de inițiativă pentru restructurarea și reprofesionalizarea CNADNR, care, alături de Sindicatul Național Profesional al Drumarilor din România, a organizat o conferință de presă cu scopul de a demasca neregulile din activitatea companiei de drumuri.
„Toate autostrăzile sunt șvaițer, sunt ca Sibiu-Orăștie. Ne-am săturat să spunem tuturor miniștrilor și prim-miniștrilor de aceste probleme. Există un raport al Direcției de calitate care arată că toate autostrăzile au mari probleme, au defecte majore de construcție. Deși le-am plătit, ele au avut probleme la recepție și nu au recepție finală. Azi nu mai putem executa nici garanțiile. Constructorii ne lasă acum ca pe proști, pentru că Narcis Neaga (fost director general al CNADNR — n. r.) și alți directori generali nu și-au făcut treaba, iar Homor (Cătălin Homor, actualul director al companiei — n. r.) nu face decât să-i acopere”, a precizat Goga.
Acesta a fost susținut și de Mihai Bășulescu, fost șef al CNADNR, cae susține că Autostrada A3 București-Ploiești este cea mai mare ilegaliate comisă în România. „Pe A3, de la kilometrul 6 centură, până la Ploiești, nici în ziua de azi lucrările nu au fost finalizate. Nici măcar nu există centru de întreținere, deși acest lucru era prevăzut în proiect”, a declarat Bășulescu.
În acest timp, Florin Dascălu, director de întreținere în cadrul companiei, consideră că CNADNR are mari probleme din cauza lipsei unei strategii coerente, dar și din cauză că îi lipsesc specialiștii.
„Dintre cei 6.000 de angajați ai companiei, doar 169 de oameni sunt ingineri de drumuri, adică 3%! Dintre cei 49 de șefi de secție, doar 29 sunt ingineri de drumuri, restul sunt absolvenți de relații publice, juriști, economiști. Sistematic, compania a fost condusă de neprofesioniști”, a mai declarat Dascălu.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro