Potrivit sursei citate, CJ Alba a plătit pentru 93 de postări pe Facebook și 67 pe Instagram suma de 52.436 lei (fără TVA) unei firme care nu are un site funcțional, ci doar o temă goală nefinalizată, pentru o perioadă de cinci luni.
Firma care a primit contractul se numește TSM NEW Project SRL și este deținuă în proporție de 95% de Vasile Tămaș, care ar fi soțul unei angajate a Primăiri ALba Iulia, și de Mihai Ovidiu Szekely. Înregistrată în CLuj, firma are ca obiect de activitate „Cercetare și dezvoltare în alte științe naturale și inginerie”, notează alba.24.ro.
„Prestatorul va gestiona comunicare prin intermediul următoarelor rețele de socializare: Facebook, Instagram, Twitter și Pinterest, sub coordonarea persoanelor desemnate de Consiliul Județean Alba. Conturile vor fi gestionate în funcție de profilul fiecărei rețele, al celor două categorii de conturi/ pagini respectiv cea instituțională și cea promovării turistice. Se va crea cont de Twiter al Consiliului Județean”, se arată în Caietul de Sarcini, citat de alba24.ro.
Tot aici mai scrie că, potrivit „strategiei de comunicare”, se vor face 3 postări pe săptămână pe facebook, instagram si twitter și 3 pe lună pe Pinterest.
„Postările vor fi însoțite obligatoriu de un element ilustrativ, sub formă de fotografie, grafică, elemente video, animație sau infografic și de o descriere sub formă de text adaptat rețelei și tipului de cont”, mai scrie în caietul de sarcini.
La începutul acestui an, și consilierii locali din Alba Iulia au fost dotați, cu bani de la bugetul local, cu tablete de ultimă generaţie și primesc dosarele de şedinţă în format electronic. Măsura a fost luată, susțineau aleșii, pentru reducerea consumului de hârtie şi pentru protejarea naturii.
Sursa FOTO – alba24.ro
Citește și: REPORTAJ: Cel mai mic teatru din România este la Timișoara. Auăleu joacă cu casa închisă: Mulți veniți, locuri puține!