„Solutia pe scurt: Admite în parte plângerea Alstom Transport S.A. Modifică Decizia atacată, în sensul că admite în parte contestaţia formulată de Alstom Transport S.A […] Obligă Autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei depuse de POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ S.A., conform motivelor expuse în considerentele prezentei hotărâri. Respinge plângerea POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ S.A. ca neîntemeiată”, se arată în decizia instanței.
Curtea de Apel nu a precizat însă în minută care sunt motivele, dar hotărârea este definitivă.
În noiembrie 2023, compania franceză Alstom a depus contestație la licitația de achiziție a 62 de trenuri electrice regionale de către Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF).
Pe 30 ianuarie 2024, preşedintele ARF, Ştefan Roşeanu, a anunțat că producătorul polonez de material rulant PESA va trebui să livreze României trenurile până cel târziu la începutul anului 2027. Şeful ARF şi preşedintele PESA, Krzysztof Zdziarski, au semnat atunci contractul, la Ministerul Transporturilor, în prezenţa ministrului Sorin Grindeanu şi a ambasadorului Poloniei în România, Pawel Soloch.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
ultrasro1916 • 08.04.2024, 17:31
Judecatorii ....ulii nu merg cu trenul, ii doare in basca ca romanii merg ca animalele in trenuri vechi de 50 de ani!
IulianH6 • 08.04.2024, 14:21
Magistrati români corupti si aserviti unor interese străine, guvern - parlament ipocrite inutile. România a ajuns O COLONIE unde străinii își fac de cap si scot din țară anual zeci de miliarde de euro produse aici in România. Halal
m1a2r3i4a1n5a6 • 08.04.2024, 13:46
Poate sa ne explice o persoana competenta in acest domeniu din Romania ce drept are Franta sa conteste acest contract ? Are Romania vreo obligatie fata de organizatia din Franta care a contestat licitatia? Rog ziarul Libertatea sa faca lumina in acest caz. M.Grancea