Anumite măsuri luate în restaurante afectează afacerile, numărul clienților fiind mai redus.
”În cele cinci zile, numărul clienților s-a redus. De exemplu, sâmbătă am avut un eveniment foarte mare care s-a redus la jumătate, duminică s-au anulat rezervările, iar săptămâna aceasta s-au mai anulat atât evenimente, cât și persoane care veneau la cină”, a declarat pentru Libertatea, Cătălina Mihai, proprietarul restaurantului ”Caru cu boi” din Lodi, Italia.
De asemenea, proprietara restaurantului a mai spus că autoritățile au consiliat proprietarii de localuri publice cu privire la măsurile de igienă ce trebuie luate pentru a se preveni răspândirea epidemiei de coronavirus.
”Am fost consiliați să cerem clienților restaurantului să se spele pe mâini imediat ce intră în restaurant, iar noi folosim soluții dezinfectante după fiecare serviciu – prânz, cină. Folosim dezinfectant pentru tacâmuri, în bucătărie, în băi, pe clanțele ușilor etc.”, a mai spus Cătălina Mihai.
Proprietara restaurantului crede că deciziile sistemului sanitar au fost luate prea târziu. Chiar și așa, este de părere că nu are rost să se intre în panică, ci trebuie ”să rămânem pozitivi, să liniștim clienții”.