“Activitatea noastră în China a fost cu 85% în scădere față de anul trecut, din data de 25 ianuarie, Anul Nou Chinezesc”, a anunțat compania, citată de CNN.
De asemenea, și piețele din Japonia și Coreea de Sud au scăzut din același motiv, mai arată producătorul german.
Afacerile Adidas au fost în creștere doar în primele trei săptămâni ale anului, pentru ca apoi să scadă dramatic.
Din acest motiv, compania a fost nevoită să închidă un număr semnificativ de magazine.
Și Puma, un alt producător german de articole sportive, a anunțat că a fost afectat de coronavirus, la nivel de business.
“După un start bun în 2020, în februarie, am înregistrat scăderi din cauza epidemiei de coronavirus. Afacerile din China sunt lovite puternic în acest moment din cauza restricțiilor și a măsurilor de securitate impuse de către autorități”, spun reprezentanți ai companiei Puma, citați de CNN.
„În general, în Asia, afacerea merge prost din cauza lipsei de turiști chinezi”, mai precizează aceștia.
Atât Adidas, cât și Puma spun că este imposibil să facă previziuni în ceea ce privește afacerea, pentru că nu știu cum îi va afecta epidemia de coronavirus pe viitor.