Amendamentul la Contractul de finanţare aprobat ieri de Guvern vizează extinderea datei limită de tragere a banilor de la BEI de la 24 aprilie 2011 la 30 noiembrie 2013 şi modificarea datei de finalizare a Proiectului de la 31 decembrie 2011 la 31 decembrie 2012 pentru secţiunea Medgidia Constanţa iar pentru întregul Proiect, până la 31 decembrie 2013. De altfel, ieri CNADNR a semnat noul contract pentru „Proiectarea şi execuţia Autostrăzii Cernavodă – Constanţa, tronsonul Cernavodă – Medgidia”, iar termenul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului de autostradă Cernavodă – Medgidia a fost diminuat de la 24 la 15 luni, deschiderea traficului fiind astfel posibilă in cursul anului 2012. Tronsonul Medgidia-Constanta va fi finalizat în 2012, după ce la sfârşitul lunii iulie a fost deschisă circulaţia pe o cale pe sectorul Murfatlar-Constanta, iar la finele lunii septembrie se va da drumul şi la a doua cale.
Amendamentul la contractul de finanţare pentru pentru construcţia autostrăzii Cernavodă-Constanţa a fost convenit de Ministerul de Finanţe şi BEI, la solicitarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România. Modificarea contractului de finanţare nu este de natură să ducă la modificarea obligaţiilor financiare ale României faţă de BEI.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro