Lanţul de restaurante McDonalds din Japonia a anunţat pe 21 decembrie că, până în data de 30 decembrie, va oferi clienţilor doar porţii mici de cartofi prăjiţi.
Lanțul de restaurante fast-food a numit această măsură drept una „necesară pentru a ne asigura că un număr cât mai mare de clienţi vor avea în continuare acces la cartofii noştri prăjiţi”.
McDonalds şi-a exprimat speranţa că această problemă de aprovizionare, care afectează cele 2.900 de restaurante din Japonia, va fi rezolvată până în ajunul Anului Nou, adăugând că lucrează la opţiuni alternative de livrare, precum avioanele.
Astfel, trei aeronave care aparțin transportatorului american Flexport Inc. vor ajunge în Japonia, în încercarea de a stopa această criză a cartofilor prăjiți.
„Flexport tocmai a încheiat un contract pentru a trimite trei avioane de tip Boeing 747 încărcate cu cartofi spre Japonia pentru a ajuta la rezolvarea crizei de cartofi prăjiţi”, a informat directorul general Ryan Petersen într-o postare pe Twitter, fără a oferi alte detalii.
Și în New York, SUA, renumitul restaurant de burgeri J.G. Melon a anunţat săptămâna trecută, într-o postare pe Instagram, că a fost nevoit să suspende vânzarea de cartofi copţi din cauza unor probleme cu lanţurile de aprovizionare.
FOTO: EPA