Cel mai îndrăzneţ proiect al unei eurogări, probabil cel mai scump de acest gen din ţara noastră, a fost pus pe hârtie în 2001 şi aprobat de Guvernul României în anul 2003. Lucrările, care se ridicau la acea vreme la 5.850.000 de euro, au fost începute de o firmă din Drobeta- Turnu Severin, judeţul Mehedinţi, în 2004, însă acestea nu au fost finalizate nici până acum. Ba, mai mult, lucrarea, realizată în proporţie de 90%, a fost ridicată peste şinele de tren. În proiectul iniţial, care cuprinde o clădire nouă pentru călători, pasarelă pietonală spre oraş şi peron la linia I, probabil că nu a fost inclus şi peronul.
Abia la final şi-au dat seama muncitorii că pentru construirea acestuia ar trebui reamenajate cele trei linii de cale ferată, ceea ce ar însemna o cheltuială de încă 20.000.000 de euro. “Sunt bucuros că avem cea mai frumoasă gară din România, cea mai pompoasă, extravagantă, dar este inadmisibil ca ea să coste 6.000.000 de euro şi încă 20.000.000 de euro pentru că a fost construită prost. Pe criza asta, Guvernul sigur n-o să ne mai aprobe nouă suma necesară”, a declarat, nervos, prefectul Ion Mâţu.