Imaginea a fost postată de Consulatul României la New York pe pagina sa de Facebook în data de 5 aprilie, dar a devenit virală online în ultimele zile, timp în care internauții au ironizat participarea țării noastre.
Ironii online
„Oare securizarea planșelor pe pânză s-a făcut cu cleștișori de păr?”
„Praf și pulbere! Marketing anii 80”.
„Bine că au avut, totuși, imprimantă color”.
Acestea sunt câteva dintre reacțiile de pe internet legate de fotografia respectivă.
Între timp, aceasta a fost ștearsă de pe pagina de Facebook a instituției.
Ieri, consulatul și-a schimbat fotografia de profil cu una în care apar munți pe fundal și iarbă verde cu păpădii în prim-plan.
Internauții au ironizat și această postare.
„Asta e poză de la stand? «Spring mountains, forest, flowers, mountains, snow, HD wallpaper» serios consulatul României cover photo de pe net? nu vă mai dă nimeni o poză din Romania?”, comentează o internaută.
Ministerul Turismului spune că și anii trecuți a fost la fel
Într-un „drept la replică” trimis redacției, Ministerul Antreprenoriatului și Turismului susține că participarea la târgul de turism de la New York a costat 8.000 de dolari și că tipul respectiv de amenajare este similar cu cel din anii anteriori, iar 90% dintre expozanți au optat pentru organizarea standului în formatul respectiv.
„Amenajarea standard, oferită de organizatorul Travel and Adventure Show țării noastre și tuturor celorlalți expozanți care au optat pentru această ofertă, constă în decor format din pânză de culoare neagră, amplasată pe pereții despărțitori și pe mese, și afișaj de țară, fiind specifică manifestării expoziționale din New York de mai bine de 20 de ani. Respectiv, acest tip de amenajare a fost întâlnită și la edițiile anterioare, iar ministerul a plătit anul acesta suma de 7.990 dolari. Din 200 de expozanți, peste 90% au optat pentru organizarea standului în formatul precizat anterior, pus la dispoziție de organizator”, potrivit instituției.
Ministerul susține că prezența țării noastre la târgul de turism din New York a reprezentat cel mai important semnal pentru potențialii turiști americani că România este o destinație turistică sigură și ospitalieră, în contextul geopolitic actual, dar și după doi ani de pandemie.
SUA au reprezentant în 2019 a patra țară ca origine a turiștilor veniți în România, conform instituției.
A fost înființat Consiliul de Brand Turistic Național
Instituția condusă de ministrul Daniel Cadariu încheie spunând că, în februarie, a fost creat prin ordin de ministru Consiliul de Brand Turistic Național, care are ca scop stabilirea liniilor directoare pentru promovarea României, inclusiv la viitoarele târguri.